Tankarna flödar

En blogg om allt och ingenting Där tankar och ord flödar om det som snurrar i mitt huvud just för stunden. Ett utlopp för känslor och en chans att rensa huvud och hjärta. Glädje möter sorg och ytligt möter innersta mörker och hemlighet.

En del av

Publicerad 2014-04-19 22:33:43 i Allmänt,

Ofta känner jag en stark önskan om att höra till,
känna att jag är en del av en familj, en del av en vänskapskrets,
känna att jag är viktig och att jag och min lilla familj betyder något och är
högt älskade.
 
Tyvärr är det så lätt att känna att man är utanför, att man inte betyder sådär mycket för någon
och att det inte är någon som längtar efter en, eller någon som
verkligen verkligen vill umgås med en.
 
Jag längtar härifrån för tyvärr upplever jag detta här..
 
Jag har delar av min familj här, men vi är en ny familj en ny familjesammansättning
där de nya "syskonen" och deras familjer tar mycket mer plats..
Och det är lätt att känna sig bortglömd, speciellt vid högtider..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela