Tankarna flödar

En blogg om allt och ingenting Där tankar och ord flödar om det som snurrar i mitt huvud just för stunden. Ett utlopp för känslor och en chans att rensa huvud och hjärta. Glädje möter sorg och ytligt möter innersta mörker och hemlighet.

Ensamma kvällar

Publicerad 2014-04-11 22:10:33 i Allmänt,

Många kvällar önskar jag att jag hade någon att prata med och någon att umgås med.
Min sambo är nämnligen en av de mest osociala jag vet!
Han pratar och umgås hela kvällarna, men inte med mig utan med sina polare ute i
cyberspace... SKOJ!
 
Lite tråkigt kan jag tycka då jag är extremt social själv, men när barnen somnat på
kvällarna så känner jag mig typ som den mest ensamma människan på jorden.
Det är så sjukt tråkigt att inte ha någon att prata med!
 
Blä på det, nu har jag gnällt färdigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela