Tankarna flödar

En blogg om allt och ingenting Där tankar och ord flödar om det som snurrar i mitt huvud just för stunden. Ett utlopp för känslor och en chans att rensa huvud och hjärta. Glädje möter sorg och ytligt möter innersta mörker och hemlighet.

This is me

Publicerad 2014-03-30 22:34:46 i Allmänt, Personligt,

Okej, då har jag lyckats ändra om lite i designen iallafall, så nu kör vi! (jag kan ju ordna mer med utseende senare)
 

Vem är då jag?

Jag är en tjej på 26 år, jag har 2 barn tillsammans med min kärlek och sambo sedan snart 10 år tillbaka.
 
Jag har haft en tuff uppväxt som har gett mig en väldigt tydlig syn på hur jag inte vill vara som förälder och medmänniska.
 
Jag är en brud med skinn på näsan och världens sämsta humor, jag gillar att skämta och driva. Ironi ligger nära till hands och kommer garanterat lysa igenom ibland.
Tyvärr har jag en förmåga (eller förbannelse) att säga vad jag tänker innan jag tänkt ordentligt. Vilket i många fall fått mig att hamna i ganska prikära situationer ;)
 
Ja, egentligen finns det mycket att säga om mig, men eftersom jag vill kunna skriva ganska anonymt så
tänker jag inte avslöja allt för mycket för er.
Ingen kan veta vad som händer i framtiden, men just för stunden så blir det såhär.
 
I mitt huvud snurrar det konstant, det kan bli tvära kast mellan euforisk glädje och djupt vemod och just därför
kan det vara skönt att vräka ur sig ibland. (så kanske jag slipper överhettning i hjärnkontoret ;) )
 
Finns det något ni undrar över så släng in en fråga så får vi se om jag kan svara.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela