Tankarna flödar

En blogg om allt och ingenting Där tankar och ord flödar om det som snurrar i mitt huvud just för stunden. Ett utlopp för känslor och en chans att rensa huvud och hjärta. Glädje möter sorg och ytligt möter innersta mörker och hemlighet.

Tjopp tjopp

Publicerad 2014-03-30 21:42:31 i Allmänt,

Ja, då tänkte jag dra igång bloggandet igen. Den här gången på ett lite mer anonymt plan, jag har bloggat i många år, men aldrig vågat skriva vad jag egentligen vill.
Jag har fått så otroligt mycket skit för att jag säger vad jag tycker och tänker, dessutom har jag varit med om en hel del jobbiga saker som jag inte ens vågat nämna av rädsla för konsekvenser som jag helst vill vara utan.
 
Nu ska jag se om jag kan få någon ordning på det här med designen och sen ska jag kicka igång
den här bloggen.
 
Väl mött och hoppas ni finner något intresse i mina tankar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela